مقدمتان گل باران

صفحه اختصاصی دانشجویان ورودی جدید

ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی به دانشجویان عزیز، انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان محل رشد و تعالی و ادامه تحصیلات عالی نشان از دقت نظر و حسن توجه شما است. هم اکنون ما مفتخر به حضور شما آینده سازان ایران اسلامی در بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان اصفهان و یکی از بزرگترین واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور هستیم. همکاران ما در تمام بخش های آموزشی،پژوهش و فناوری، فرهنگی و اداری و مالی در تلاش هستند که امور مربوط به دانشجویان جدید الورود به سرعت هرچه تمام تر و با دقت کامل انجام گیرد. در بخش های زیر آنچه که مورد نیاز شما دانشجویان ورودی جدید می باشد، گردآوری شده است. لطفا دستورالعمل های ثبت نام را به دقت مطالعه و فرم های مورد نیاز را کامل نمایید.


قابل توجه پذیرفته شدگان اصلی رشته های پزشکی- پرستاری- مامایی- اتاق عمل- بهداشت عمومی و بهداشت خانواده:

 ضمن تبریک لازم است از روز یکشنبه ۲۶ شهریور تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ با مراجعه به سامانه rs.iaun.ac.ir کلیه مراحل ثبت نام را به طور کامل طی نموده و با اخذ شماره شناسایی جهت تشکیل پرونده به سالن اندیشه دانشکده پزشکی مراجعه نمایند. عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. بدیهی است هرگونه نقص در تکمیل فرآیند  ثبت نام در زمان مذکور موجب جایگزین شدن فرد دیگری خواهد شد.


اطلاعيه مربوط به اعلام شدگان ذخيره :

 اعلام شدگان ذخيره، بايد در روزهای يكشنبه، دوشنبه و سه شنبه 26 الی 28 شهريورماه به اداره پذيرش دانشگاه مراجعه نموده و آمادگی خود را كتبا اعلام نمايند. سپس در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 29 شهريور به اداره پذيرش دانشگاه مراجعه نمايند تا درصورت عدم تكميل ظرفيت، با رعايت حق تقدم نمره و ظرفيت مصوب، پاسخ درخواست اعلام گردد. عدم مراجعه در زمان های مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هيچگونه اعتراضی پذيرفته نخواهد شد.


 شاهد و ایثارگر دانلود راهنمای ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر

 


آنچه دانشجویان ورودی جدید نیاز دارند

راهنمای ثبت نام


در طول روند ثبت نام و تکمیل فرم های مختلف از کلید Back مرورگر استفاده نکنید و در صورت نیاز از کلید بازگشت به مرحله قبل موجود در هر صفحه استفاده شود.
• چون اطلاع رسانی مراحل ثبت نام از طریق پیام کوتاه انجام خواهد شد ، در صورتیکه شماره تلفن همراه شما تغییر کرده است حتما در قسمت تکمیل فرم های ثبت نام ، آن را اصلاح کنید.
• روند کلی ثبت نام اینترنتی به شرح زیر می باشد :
۱) ورود به بخش شروع فرایند ثبت نام
۲) تکمیل فرم های ثبت نام شامل :
    - فرم اطلاعات آزمون
    - فرم اطلاعات اجتماعی
    - فرم اطلاعات سازمان پوشش دهنده
    - فرم اطلاعات فردی
    - فرم اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی
    - فرم سایر اطلاعات مورد نیاز
۳) ارسال فایل تصویر پرسنلی ۴*۳ با فرمت jpg و حداکثر ۷۰ کیلو بایت
۴) ارسال فایل تصویر صفحه اول شناسنامه ، کارت ملی (پشت و روی کارت ) با فرمت jpgحداکثر ۱۰۰ کیلو بایت
۵) ثبت نهایی اطلاعات فرم های تکمیل شده
۶) ارسال فایل مربوط به آخرین مدرک تحصیلی با فرمت jpgو حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت
    - پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و رشته های علوم پزشکی : ارسال فایل اسکن شده مدرک پیش دانشگاهی و یا گواهی معتبر فراغت از تحصیل دوره پیش دانشگاهی
    - پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد : ارسال فایل اسکن شده مدرک مقطع کارشناسی و یا گواهی معتبر فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی با قید تاریخ ومعدل فارغ التحصیلی
    - پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته : ارسال فایل اسکن شده مدرک مقطع کاردانی و یا گواهی معتبر فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی با قید تاریخ ومعدل فارغ التحصیلی

- پذیرفته شدگان مقطع دکترای تخصصی: ارسال فایل اسکن شده مدرک مقطع کارشناسی ارشد و یا گواهی معتبر فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با قید تاریخ ومعدل فارغ التحصیلی

۷) ارسال فایل مربوط به وضعیت نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان پسر با فرمت jpg وحداکثر ۱۰۰ کیلو بایت : در این قسمت با مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه (پایان خدمت ، معافیت ، مشمول و ...) ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده باید فایل اسکن شده یکی از مدارک زیر را ارسال کنید.
    - کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم (رو و پشت کارت)
    - گواهی موافقت با ادامه تحصیل برای نیروهای مسلح از یگان مربوطه
    - گواهی موافقت با تحصیل برای مشمولان متعهد خدمت در وزارتخانه‌ها و سازمان ها (مانند آموزش و پرورش)
    - گواهی اشتغال به تحصیل از حوزه علمیه مربوطه با درج شماره معافیت تحصیلی و موافقت با تحصیل فرد در دانشگاه برای طلاب
    - کارت شناسایی برای اتباع خارجه
آن دسته از پذیرفته شدگانی که مشمول هستند باید پس از تایید مدارک نظام وظیفه توسط دانشگاه و پرداخت شهریه فرم درخواست معافیت تحصیلی خودرا برای ارائه به پلیس 10 + از طریق همین سامانه دریافت و تا پایان مهر ماه به دفتر نظام وظیقه حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه واقع در ورودی دانشگاه جنب دانشکده حقوق تحویل دهند ضمنا تصویر معافیت تحصیلی را برای خود نگهداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه نظام وظیفه و نحوه اخذ معافیت تحصیلی از پلیس 10+ اینجا کلیک کنید>

۸) در این قسمت اولین مرحله از ثبت نام شما به اتمام می رسد و باید منتظر اعلام نتیجه آن از طریق دریافت پیام کوتاه باشید. در صورتیکه اطلاعات و مدارک ارسالی قابل قبول باشند وارد مرحله بعدی که پرداخت شهریه می باشد خواهید شد و در غیر اینصورت پس از دریافت پیام کوتاه باید به همین سایت مراجعه و اشکالات مطرح شده را برطرف کنید و مجددا منتظر تایید اطلاعات و مدارک ارسالی بمانید.
۹) پرداخت شهریه علی الحساب : در این مرحله باید شهریه علی الحساب اعلام شده را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایید. در صورتیکه پرداخت شهریه به طور کامل انجام شود بلافاصله پیام کوتاهی مبنی بر تایید پرداخت شهریه برای شما ارسال خواهد شد و می توانید با مراجعه به قسمت مشاهده برگه تاییدیه ثبت نام ، فرم تاییدیه ثبت نام خود را چاپ بگیرید. اطلاعات موجود در این برگه مهم است و در حفظ و نگهداری آن دقت کنید. در صورتیکه شهریه پرداختی کامل نباشد با ارسال پیام کوتاهی برای شما درخواست پرداخت مابقی شهریه خواهد شد.

۱۰)توجه داشته باشید شهریه اعلام شده صرفاْ بر اساس دروس نظری محاسبه شده و هرگونه تغییر در دروس باعث تغییر در شهریه می گردد و ملزم به واریز آن خواهد بود.
۱۱) چاپ تاییدیه ثبت نام : با مراجعه به قسمت مشاهده برگه تاییدیه ثبت نام ، می توانید فرم تاییدیه ثبت نام خود را چاپ بگیرید. اطلاعات موجود در این برگه مهم است بنابراین با حفظ و نگهداری آن دقت کنید. در این برگه تاریخ و مکان حضور شما در دانشگاه برای شرکت در جلسه توجیهی مشخص شده و لازم است در زمان مشخص شده در دانشگاه حضور یابید.
۱۲) چاپ فرم‌های ثبت نام : در این مرحله فرم‌های ثبت نام خود را چاپ کرده و همراه سایر مدارک مورد نیاز به سالن اندیشه واقع در دانشکده پزشکی تحویل نمایید.
۱۳) ثبت نام شما در این مرحله به پایان رسیده و باید منتظر دریافت پیام کوتاه جهت مرحله انتخاب واحد باشید.
۱۴) چاپ نتیجه انتخاب واحد : پس از دریافت پیام کوتاه مبنی بر انجام شدن انتخاب واحد ترم اول ، می توانید با مراجعه به قسمت مشاهده نتیجه انتخاب واحد ، برنامه درسی ترم اول خود را مشاهده و چاپ بگیرید.

سامانه ثبت نام

events
research centers
libs
payan name
sahand
esalatsan new1j
telegram link
news