سامانه های خدمات الکترونیک دانشجویان

Megaphone-icon اطلاعیه های مرتبط با سامانه دانشجویی

 

1- در پرداخت اینترنتی سعی کنید از درگاه بانک ملی (سداد) استفاده کنید.

۲- چنانچه پس از پرداخت اینترنتی مبلغ پرداختی به حساب شهریه دانشگاه واریز نشد باید به منوی "شهریه سامانه دانشجویی" خود مراجعه و درگزینه "پیگیری پرداخت های اینترنتی " گزینه "بررسی و پیگیری تراکنش" سطر مربوط به پرداخت خود را اجرا کنید. در صورتی که وضعیت این سطر به" تایید و انتقال به حساب" تبدیل شدنشان دهنده رفع اشکال پرداخت می باشد.

 

 

دانشجویان گرامی خواهشمند است حداکثر تا روز چهارشنبه بیست و سوم خردادماه سال جاری نسبت به تکمیل فرم های ارزشیابی تدریس اساتید خود در سامانه دانشجویی اقدام نمایید در صورت عدم تکمیل فرم ها کارت ورود به جلسه امتحانات صادر نخواهد شد.

 

دانشجویان محترم از روز شنبه مورخ 97/3/19 می توانند با مراجعه به سامانه دانشجویی و پس از تکمیل ارزشیابی اساتید نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اقدام نمایند.

 

 

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند که زمانبندی حذف و اضافه ترم بهمن 96 در سامانه دانشجویی اعلام شد و بر اساس تقویم آموزشی از روز  شنبه 28 بهمن تا پنج شنبه سوم اسفند ادامه خواهد داشت.

نکات مهم :

1- آندسته از دانشجویانی که انتخاب واحد نکرده اند می توانند روز 28 بهمن ساعت 16 برای انتخاب واحد به سامانه دانشجویی مراجعه نمایند. برای انتخاب واحد حتما باید از لینک انتخاب واحد استفاده شود. (این آخرین فرصت انتخاب واحد می باشد)

2- پرداخت شهریه متغییر و بدهی های قبلی برای انجام حذف و اضافه الزامی است. توصیه می شود شهریه خود را قبل از فرا رسیدن زمان حذف و اضافه پرداخت نمایید.

3- دانشجویانی که به هر دلیل در زمان خود نتوانستند حذف و اضافه کنند در همان روز از ساعت 16 تا 24 امکان حذف و اضافه دارند.

4- تایید نهایی را فقط وقتی بزنید که مطمئن هستید نیازی به تغییر برنامه درسی خود ندارید. بعد از تایید نهایی امکان هیچ تغییری در برنامه کلاسی نیست.

5- در مورد ظرفیت دروس و مسائل مرتبط با ارائه درس باید با مدیر و کارشناسان گروه آموزشی خود تماس حاصل فرمایید.

 

 

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند که زمانبندی انتخاب واحد ترم بهمن 96 در سامانه دانشجویی اعلام شد و از طریق لینک زمانبندی انتخاب واحد می توانید زمان دقیق انتخاب واحد خود را مشاهده کنید. نکات مهمی که باید برای انتخاب واحد مد نظر داشته باشید به شرح زیر می باشد:

1- طبق تقویم آموزشی انتخاب واحد از روز 7 بهمن ماه شروع خواهد شد و روز اول مختص انتخاب واحد دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و دانشجویان پزشکی و پرستاری است.

2- از روز دوم یعنی 8 بهمن طبق زمان اعلام شده در سامانه دانشجویی انتخاب واحد سایر مقاطع تحصیلی امکان پذیر خواهد بود. 

3- اولویت زمانبندی انتخاب واحد بر اساس تعداد واحد کل گذرانده دانشجویان محاسبه شده و قابل تغییر نیست.

4- پرداخت شهریه ثابت ترم جدید و بدهی های قبلی برای انجام انتخاب واحد الزامی است. توصیه می شود شهریه خود را قبل از فرا رسیدن زمان انتخاب واحد پرداخت کنید تا برای انتخاب واحد فرصت کافی داشته باشید.

5- به دلیل ترافیک بالای شبکه های بانک و دانشگاه در زمان انتخاب واحد توصیه می شود شهریه خود را در ساعات غیر اداری واریز نمایید تا احتمال بروز خطا در پرداخت الکترونیکی کمتر شود.

6- دانشجویانی که به هر دلیل فایل انتخاب واحد آنها مسدود شده است باید تا قبل از زمان انتخاب واحد خود با مراجعه به بخش مربوطه نسبت به رفع اشکال اقدام نمایند.

7- دانشجویانی که به هر دلیل در زمان خود نتوانستند انتخاب واحد کنند در همان روز و روزهای بعدی از ساعت 16 تا 24 امکان انتخاب واحد دارند.

9- تایید نهایی انتخاب واحد را فقط وقتی بزنید که مطمئن هستید نیازی به تغییر برنامه درسی خود در انتخاب واحد ندارید. لازم به ذکر است در زمان حذف و اضافه امکان تغییر دروس برای تمام دانشجویان وجود دارد.

10- در مورد ظرفیت دروس و مسائل مرتبط با ارائه درس باید با مدیر و کارشناسان گروه آموزشی خود تماس حاصل فرمایید.

11- شروع کلاسها از روز شنبه 14 بهمن می باشد و حذف و اضافه از تاریخ 28 بهمن شروع خواهد شد.

12- روز پنج شنبه 12 بهمن آخرین روز انتخاب واحد می باشد و  دانشجویانی که به هر دلیل نتوانسته اند انتخاب واحد کنند در این روز باید انتخاب واحد خود را انجام دهند.

زیر مجموعه ها