IAUN

کتابخانه و منابع علمی

به صفحه اختصاصی کتابخانه ها و منابع علمی دانشگاه خوش آمدید.جهت استفاده از امکانات الکترونیکی رزرو و تمدید کتاب ها و یا جستجوی آن ها و نیز ارتباط با بانک های اطلاعاتی منابع علمی یکی از بخش های زیر را انتخاب نمایید.فایل راهنمای استفاده از هر یک از منابع در زیر قابل دانلود می باشد. ضمنا به اطلاعیه هایی که در انتهای این صفحه قرار می گیرد نیز توجه نمایید.


ساعات سرویس دهی کتابخانه ها و سالن های مطالعه

ساعت کار کتابخانه ها: شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۶:۱۰

 سالن های مطالعه: شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۶:۱۰

 سالن های مطالعه خوابگاه ها: ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز


خدمات الکترونیک

1411562472 681127-displayکتابخانه 1411562482 clipboardکتابخانه دیجیتال دانشگاه  1411562493 newsمجلات علمی sslخدمات راه دور (*راهنمای اتصال)


 منابع اطلاعات علمی

دسترسی به منابع اطلاعات علمی فقط از طریق شبکه داخلی دانشگاه و با اتصال به کتابخانه دیجیتال سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیر است.

Ovid sciencedirect scopus link.springer wiley cabdirect.jpg  clinka ovid  civilika


شبکه سیکا و پایگاه های مرتبط

سامانه سیکا

دانشگاه آزاد اسلامی    پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

TextBox.png


 راهنما و اطلاعات بیشتر
دانلود راهنمای استفاده از کتابخانه

دانلود راهنمای استفاده از منابع دیجیتال


اطلاعیه ها

عضویت دانشجویان جدیدالورود در کتابخانه‌ های دانشگاه در مقاطع دو هفته‌ای انجام می شود. به این صورت که کلیه دانشجویانی که تا ۱۵ مهرماه همه مراحل ثبت نام و انتخاب واحد خود را تکمیل نمایند، از روز ۱۹ مهرماه بدون نیاز به هر گونه اقدامی از طرف دانشجو به عضویت همه کتابخانه‌های دانشگاه در آمده و سایر دانشجویانی که بعد از تاریخ مذکور اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد نمایند، از اول آبان ماه بطور خودکار به عضویت کتابخانه‌های دانشگاه در خواهند آمد. این روند یعنی عضویت خودکار اعضا در مقاطع دو هفته‌ای تا پایان ثبت نام همه دانشجویان جدیدالورود ادامه خواهد یافت.

تذکر: جهت استفاده و امانت منابع کتابخانه‌ها ارائه کارت دانشجویی و یا کارت شناسایی عکس دار الزامی است.جهت رزرو و یا تمدید کتاب های امانی باید از وب سایت دانشگاه (iaun.ac.ir) و لینک مربوط به کتابخانه استفاده کرد که البته برای این کار نیاز به نام کاربری و کلمه عبور است که نام کاربری به صورت پیش فرض شماره شناسایی دانشجو (مثلا ۳۹۰۹۰۹۹۹)  و کلمه عبور، کد ملی در نظر گرفته می شود.

شایان ذکر است تعداد کتب قابل امانت برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی ۳ جلد به مدت ۱۴ رزو، کارشناسی ارشد ۵ جلد به مدت ۳۰روز، دکتری حرفه‌ای ۵ جلد به مدت ۳۰روز و دکتری(PHD) ده جلد به مدت ۳۰ روز می باشد. تاخیر در بازگرداندن هر جلد کتاب مشمول جریمه‌ای معادل ۱۰۰۰ ریال به ازای هر یک روز خواهد بود.


قابل توجه کلیه استفاده کنندگان کتابخانه های دانشگاه، اپلیکیشن پیام رسان سیمرغ جهت گوشیها و تبلت های با سیستم عامل اندروید را از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

"لینک های دریافت پیام رسان سیمرغ"

 

دانلود از Google Play Store:

https://goo.gl/bK0leV

 

دانلود از سایت نوسا:

http://nosasoft.ir/nosa/download/simorgh/Messenger/SimorghAgent103.apk

 

با این پیام رسان می توانید در جریان آخرین وضعیت کتابهای امانت گرفته شده خود از کتابخانه های دانشگاه از جمله عناوین کتابها، زمان امانت وبرگشت ، تأخیر و رزرو آنها قرار بگیرید. جهت اتصال لازم است پس از نصب از قسمت تنظیمات ، در قسمت آدرس سرویس گیرنده این عبارت را  http://lib.iaun.ac.ir/simwebclt وارد و پس از مشاهده کتابخانه های دانشگاه ازاد اسلامی نجف آباد در قسمت مرکز امانت، با وارد کردن شماره عضویت و کلمه عبور اقدام نمایید. شایان ذکر است شماره عضویت دانشجویان همان شماره شناسایی نرم افزار آموزش آنها و کلمه عبورشان کد ملی ایشان است.

 

آخرین به روز رسانی ۲۲ آذر ماه ۱۳۹5

events
research centers
libs
payan name
sahand
esalatsanj
telegram link
news